mandag 14. februar 2011

Kjoler til søstrene Sisters

Begge søstrene mine har hatt bursdag etter jul, og selv om det er en sjanse å ta, prøvde jeg meg på egenproduserte gaver denne gangen. Ellers er det stort sett barna i familien som får heimesnekkerier. Egne mønster på kjolene.

Johanne fikk kjole i bomullschambray fra S&s. Prikkete jersey fra Textart til ermer. Stoffet til applikasjonen bak, knytebånd og bånd er Amy Butler kjøpt på ebay.











Birte fikk en kjole i velour. Den turkise er fra S&s, mens jeg bestilte den brune fra Stofstedet.dk. Prikkete babyfløyel fra Textart. Hekla snor i bomullsgarn til snøring - med perlepynt.






Action!

3 kommentarer:

  1. Alltid litt skummelt å gi egenproduserte gaver, men disse to kjolene ble veldig fine!

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Ser jeg har mer å lære, og prøve ut. Hyggelig å følge med på bloggen din. Er innom hver dag.
    -Kristine :)

    SvarSlett