lørdag 19. februar 2011

Jeg fikk sending fra Cetho i går, og blant stoffene var denne jerseyen med stjerner. Mange lager plagg med stjerner for tida, men jeg har ikke helt vært på den bølga. Men dette stoffet syntes jeg var så fint! Var kjapp med å få vaska og tromla det så jeg kunne få sydd dette settet til Jenny.

Mønster: Genseren er fra et gammelt Alt om Håndarbeide-blad. Favorittoppskriften min til gensere! Lua er eget.

Str: ca 6 år









Skjørt til Jenny! Med lyserosa ribb i livet, i halvvolang og med en ekstra volang nederst. Nydelig Artgallery-stoff fra Textart, rosa stoffer fra Stoff&stil

Mønster til sånne skjørt er enkle å både konstruere selv og å sy. Det eneste du trenger vite er omkretsen rundt livet til den du skal sy til:) Forklarer mer om noen er interessert;)

Ta sats.....



og snurr!

1 kommentar:

  1. Visst er de lilla stjernene fra JNY fine! Flott genser!
    Og skjørtet var jo så søtt. Alle jenter elsker visst snurreskjørt :-)
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett