torsdag 10. mars 2011

Polkadot-bluse

Jeg liker så godt prikker, og kjøpte prikkejersey i flere farger fra Textart sist høst. Jeg sydde en bluse til Jenny og fikk testet en ny teknikk i samme slengen. Rullefald på overlocken! Synes det ble en fin effekt, men kunne godt sett at det ble enda mer bølger, særlig i den nederste kanten. Skulle kanskje strekt stoffet mer mens jeg sydde?

Sydde på et pyntebånd på ermene som jeg tredde strikken gjennom.

Mønster: Velkjent mønster fra Barn igjen.
Str: Tror det var 110, men jeg forlenget en del. Så tilsvarer ca 6 år
Stoff: Textart.







6 kommentarer:

  1. Kjempefin!! Prikker får man jo aldri nok av ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig! Veldig lekre bilder også!

    SvarSlett
  3. SÅ FIN! Den jerseyen var herlig!

    SvarSlett
  4. Nämen åh så fint du har gjort vid ärmarna, jag har inte sett något liknande någonstans tidigare! Det måste jag testa!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott bluse! HAr også faktisk bestilt en del polkadot stoff fra Textart, men har enda ikke rukket å sydd noe av det.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for så koselige kommentarer:D

    SvarSlett