mandag 26. april 2010

Jungelfeber!

Jeg bestilte tre meter jungelvelour hos CeTho Design for noen uker siden. Nå er mesteparten brukt opp:) I løpet av de siste par dagene har jeg fått sydd sammen kjole og bukse til Jenny, og en joggedress til en liten nevø på to år. Hvit ribb fra stoff&stil, svart ribb fra Kreaktiv.

Kjole til Jenny. Mønster har jeg laget selv - var så lei av kjoler som ble for vide og ikke sånn som jeg hadde sett for meg. Denne satt som et skudd! Som detalj har jeg satt i maljer og snor i halsåpningen.








Bukse til Jenny. Mønster fra Ottobre, egentlig pyamasbuksemønter. Er ganske smal i fasongen, men de sitter godt på Jenny. Satte maljer i denne og!




"Du får ta bilder mens jeg tegner"






Joggedress til Jone! Mønster fra Børnetøy 4-7 år av Meedom. Str 3-4 år. Den turkise velouren er fra Sydilla. Passet perfekt til elefantene i jungelen!




Med lommer:)


Jenny viser dressen in action






5 kommentarer:

  1. Tusen takk for kjempe koselig kommentar på bloggen min:)

    Må bare si at de klærne, kjolen og dressen her var rå kul. ser kjempe deilige ut:) å nydelige modeller du hadde.

    Ønsker deg en kjempe fin tirsdag
    klem fra siri (sjeroks)

    SvarSlett
  2. virkelig flotte klær! Det stoffet gjorde seg veldig bra, og kule modeller du har tegnet også!

    SvarSlett
  3. Takk skal dere ha:) Enig i at stoffet er flott!

    SvarSlett
  4. Så kule klær! skikkelig stilige:) svar på sp.mål i bloggen min: jeg har brukt en stiv bærepose:) tror det var en skeidar eller janomepose:)

    SvarSlett
  5. Takk for kommentar i bloggen min.Så mye fint du lager!

    SvarSlett